atas talian

>> October 14, 2009

::It is often easier to become outraged by injustice half a world away than by oppression and discrimination half a block from home.::

energy can never be created nor destroyed. it was simply transferred from one form to another. apparently, bandwidth is one form of energy as well. you transfer all the bandwidth used in the 'unproductive' section to the 'productive' section. so much so in the undesired section only a flicker of it left, since energy can never be destroyed. a flicker so tiny it's not enough to be of any use. yet, we hunger for the unattainable. a classic case of "you asked for it", i presume?

anyway, entertainment comes in all forms. check this out (certain items have to be deleted due to privacy heheh):

XYZ: kena carik businessman la
flexible hours
me: mcm ####
XYZ: leh jalan2
me: janji kayo
XYZ: yuckss.. i hate her
muka plastik gila
me: kan
tapi ssekarang mcm ok lagi
masa zaman botox belum difatwakan haram, ya Allah muka dia
mcm kena sengat lebah
XYZ: macam muka @@@@
me: yess
XYZ: hahaha.. geli tengok aritu masa raya
me: muka keras
XYZ: muka takde feel
heheh.. agaknye ko maki2 dia pun muka dia maintain mcm tu
me: tu la
marah ke, nak meneran ke, nak nangis ke, mcm tu jugak

XYZ: lagi muka ****.. hahaha..
rahsia kecantikan dia pernah tak baca
me: omg
air wuduk
XYZ: insaf aku mendengarnye kalo air wuduk boleh buat bibir terjuih mcm tuh
me: dia ingat org percaya ke
mengong
XYZ: hmm.. bagi aku kalau betul dia memang berwuduk tu tak kesah la kan.. tapi agak2 la muka plastik macam tuh... iye ker wuduk.. abis tu apesal muka imam2, ulama2 bila dah tua nampak gak urat segala
me: hahaha kan
tutup kedai aa sume plastic surgeon kalau pakai air wuduk dpt bibir mcm tu
XYZ: hehe.. wallahualam.. :P
tapi tu aa.. agak2 laaa.
eh dengar citer pengasas XXXX tu skrg pakai purdah ek
me: ha ye ke
x tau, lama x nampak dia dlm iklan dia
bagus la mcm tu
XYZ: itu la
&&&& pun botox eh
me: katanya tempe
haha
XYZ: mcm siots
hahah
aku pun mkn tempe.. berlobang gak muke
me: hehe
di cucuk vit C kot
flawless semcm
tapi x tegang mcm ****

(cont.)

0 comments:

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP