list

>> November 17, 2008

aduiiiii nak tag bgtau la... ceh.

SENARAI KESYUKURAN SAYA

1- saya bersyukur dilahirkan x cukup bulan, sbb kalau cukup ada kemungkinan saya lagi 'besar' drpd sekarang hehe

2- saya bersyukur dpt satu sekolah dgn mak, sbb sume org kenal saya sbg 'anak cikgu XXX'. plus lagi besar peluang nak stand out

3- saya bersyukur sempat bersekolah dgn kawan yg sentiasa nak challenge saya. kami selalu berebut nak dpt nombor 1. kalau xde dia mungkin lagi malas nak belajar kot... (faisa, if you're reading this: SELAMAT PENGANTIN BARU!)

4- saya bersyukur masuk asrama, sbb time tu baru rasa nak hidup berdikari: basuh baju sendiri, bahagi2 masa sendiri, toleransi sesama kawan...

5- saya bersyukur masuk all-girls school, sbb ada peluang nak gila2 to the max

6- saya bersyukur saya masuk brass band, sbb kalau x x dpt tgk sukom closeup

7- saya bersyukur dpt dormmates / r/mates yg studious sepjg saya belajar, so sedikit sebyk usaha dan semangat diorg dipasskan kpd saya

8- saya bersyukur punya adik yg fashion- / brand-conscious, sbb kdg2 dpt gak good tips fr her

9- saya bersyukur workload x berapa byk, so dpt surf byk benda kat internet

10- saya bersyukur org still nak berkawan dgn saya, despite my (sometimes) weird appearance, attitude, habit, or way of thinking

11- saya bersyukur dilahirkan di keluarga yg boleh dikatakan lebih siket dr sederhana, sbb kalau x sume benda saya kena beli sendiri nnt

12- saya bersyukur saya masih boleh lihat parents saya tiap2 hari

13- saya bersyukur punya kawan2 yg bila saya tanya, "kita dgn XXX sapa lagi nampak berisi?" diorg jawab, "tinggi xpe..."

14- saya bersyukur saya masih ada byk masa sehari utk buat apa yg saya suka (latest addiction: xbox's elder scrolls: morrowind) --> tobat x nak main RPG lagi dah... lama siot, tapi still xleh nak stop

15- saya bersyukur dpt tgk negara org walaupun negara sendiri pun x abis explore lagi

16- saya bersyukur saya kurang travel, sbb bila baca blog org lain xde la rasa, "pfft, been there, done that"

17- saya beryukur family besar kitorg still rapat sesama kitorg

18- saya bersyukur byk kawan saya truly know their stuff

19- saya bersyukur jarang nampak org lain pakai kasut / sandal sama mcm saya

20- saya bersyukur saya org Islam

heh cukup 20. nak tulis lebih mcm malas lak. (actually took me more than 2 days to write this stuff, kalau perasan yg awal2 sume berjela2, yg bawah2 mcm tu je heheh)

again, feel free to consider yourself tagged.

and oh, it comes with the instructions:
Cara-caranya:
1. Tajuk, Senarai Kesyukuran {insert nama anda, nama gantang atau tidak}

2. Tuliskan semua benda tentang hidup anda, baik atau buruk.
3. Letakkan Saya bersyukur di hadapan setiap ayat tadi untuk mengubah semua ayat baik atau buruk kepada ayat baik dan positif.
4. Boleh dibuat dalam semua bahasa.
5. Saya bersyukur boleh ditukar kepada Saya gembira atau Saya bernasib baik. Tapi kalau begitu lebih baik tajuknya Senarai Kegembiraan atau Senarai Kenasib Baikkan. So jangan susahkan diri.


ok chiow.

0 comments:

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP