sneak preview... and more

>> September 05, 2007

::hati suka, badan mau; pecah kepala.. simpai!::


heheh... alhamdulillah, selamat aku kembali dr camping di taman negara endau rompin. tapi since xkan seronok kalau cerita tanpa gambar, aku kena tunggu gambar2 dr org lain dulu baru boleh cerita. next week the earliest. penat siut.... dah lama (ke x pernah?) dah x penat mcm ni. so bila makan pun rasa puas hati, walaupun tasteless, heheh. so, sneak peek:



ni view fr my tent. aku kongsi dgn cousin aku (k aida) n her friend (k imah). nanti aa wa cerita... ok moving on.

yg ni pulak anak buah aku! in case korg lupa la, namanya NAZREEN SYAQIR BIN SAIFUL RIZAL. next sunday masuk 5 bulan... kejap je. gambar ni amik masa dia 4 bln lebih. sekarang ni suka menyembur org je. pastu dia suka tgk aku makan. kalau tgh nangis ke, nampak aku bawak pinggan terus senyap, pastuh tgk je aku. heheh sbb aku kunyah mcm ribut kot (erk ada ke bidalan mcm ni?). sampai sekarang kami x tau dia byk ikut muka sapa (maybe sbb ibunya org kelantan, yg sedara belah2 kami ni jarang tgk, n ntah2 muka si nazreen ni byk muka sedara dia belah sana... teori2).

yeaa perkenalkan org baru lagi... LEO (aka leopold aka leo diCap aka leonardo da vinci). haritu bday adik aku yg bongsu dia ckp kat mak aku dia nak kucing baru, pengganti miguel la konon2nya. mula2 mak aku xmau la, leceh nak jaga nazreen lagi, nak jaga kucing lagi. sekali 2 weeks ago bapak aku bawak balik kucing ni. mula2 keluar dr kotak mmg cuteee gila nak mampus la kitorg tgk. persian + siamese, so berbulu lebat tapi x bermuka penyek... nice! mula2 tu dia ngiau slow je, sekarang ni asal nampak org je ngiau. pdhal baru lepas makan tu. pastu mmg pantang tgk mak aku laa... follow je ke mana jua. mak aku pegang nazreen dia sibuk nak gesel; mak aku baca paper dia sibuk nak duduk atas paper; mak aku ke bilik air dia ngiau2 depan bilik air. umur pun lebih kurang dgn nazreen... 4 bln dah sekarang. tapi leceh aa jugak bulu putih ni, kalau kotor nampak sgt. so every week kena mandikan, which is not my job. aku? as usual, jadi financial manager / sugar mommy. bekalan dia sume aku laa yg kena beli. xpe aa, janji x mati awal, heheh.

ok chiow.

0 comments:

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP