demi masa

>> July 13, 2007

::Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.::

pagi tadi aku berjaya keluar rumah awal drpd biasa. awal siket aa, 5 mins or so. fyi, ada 2 route to komuter:

i) ikut 4 tambahan, problem: lalu depan sekolah, yg mana byk keta tiba2 stop kat situ, n 2 traffic lights. tapi boleh speed
ii) ikut 3 tambahan, problem: bykkk sgt bumper.

hari ni konon nak try jln yg jarang lalu, n ingat nak naik yg awal siket drpd yg aku selalu naik tu, so ikut route ii. sekali masa kat kawasan byk bumper tu, ada satu keta yg lembab gila, terpaksa membuntuti je. dah la tu, bila dah masuk jln besar (xde aa besar pun, satu lane je jugak), ada pulaak lori yg maha slow, dan 4-5 biji keta antara lori tu dgn keta aku. aa tensyen2. last2 sampai komuter sama je dgn kalau aku keluar rumah mcm biasa lalu route i. heheh dah la boleh terberharap yg kalau aku patah balik amik route i, masa pun boleh berpatah balik. tapi ye la, of course impossible.

kinda reminds me, how time flies. mcm anak buah aku, sekarang mulut dia berbunyi je. mak aku pun rajin la melayan, tapi ckp baby yg keluar dr mulut org tua? so not entertaining, thank you. hehehe mcm bunyi apa tah. oo pastu kalau anak buah aku nangis, bg je ngadap depan tv, terus senyap. x tgk dia tgk berita lagi, boleh gelak tu.. agaknya dia ingat pak lah ckp dgn dia kot hahaha. ada sekali tu dah pusingkan dah bouncer dia ke depan tv, tapi still nangis2 jugak. last2 mak aku pusingkan kepala dia betul2, kasi mata dia ternampak tv tu, terus senyum.

kat ofis ni pun, yg mengandung perut dah besar, yg bertunang dah kawin, yg single pun dah nak bertunang dah. sume2 ni mengingatkan aku yg kalau aku x berubah pun, sekeliling aku tetap akan berubah. dan peluang utk mati tu pun mcm semakin besar jugak.

tah ah, getting older is everybody's business, but the process is what separates you fr the others.

ok chiow.

0 comments:

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP