thing in my pocket

>> June 15, 2007

::hey now now, we're goin down down..::

hehehe... ingatkan nak update bila dah balik fr bandung, tapi asyik lupa nak bawak kamera je, mcm pelik la pulok cite pasal bandung without the pics. nanti bila dah bawak dah. not that interesting, the pics. susah aa gi sorg2 ni. pemalu lak tuh. hehe.

anyway, just now our office's filing system is up and fully functional again, after 3 weeks of hiatus. bolehlah mengosongkan meja /almari aku ni siket. walaupun aku still buat file (almost) everyday, bila x keluar2 file tu rasa mcm x syok lak. mcm x buat kerja. selamat satu perkara... although that means i have to examine files a bit faster this month, since it's mid-june already.

one of the reasons i didn't enjoy much the bandung trip was: BISUL!! i have (yea, still got it) this palm-sized bisul near my ketiak (belah belakang), yg sampai hari ni still x habis2. sakit gila duhhh. heheh lawak aa gak, mula2 dulu time baru bengkak kecik aku dah ingat ketumbuhan ke, kanser ke (ye la, dekat dgn ketiak kan), tapi x nak gi jumpa doktor (sbb takut nanti x lepas nak ke bandung... rugi nanti). sekali 3rd day tu, bangun2 je tgk dah ada mata kat bengkak tu. rasa nak mencarut je time tu. dah la sebelum2 tu pun mmg sakit je belakang. n time tu la jugak sume nak tegur aku sume pakat cuit kat bisul tu. siut jek.

anyway bila dah balik msia, terpaksa mc + el sbb bisul tu. dah la bila jumpa doktor, bg ubat tahan sakit + surut bengkak + antibiotik je. bila aku tanya pasal mata bisul tu (org ckp bisul kena keluarkan mata / punat dia utk kasi hilang terus), dia kata "xpe, tade apa2." tapi asyik mengalir je bendalir. tensyen aa, lepas mandi kena mintak tlg mak / adik aku tampalkan plaster.

akhirnya sabtu lepas aku mintak tlg bapak aku picitkan. tapi sakitnya ya Allah, x tau mcm mana nak ckp. mmg meraung tanpa rasa malu la. dah la last2 xleh nak keluar pun matanya. sampai bapak aku ckp, "gi klinik suruh doktor operate keluar mata tu." x nak aku jumpa doktor tu lagi. pastuh semlm aku nekad, suh jugak bapak aku picit. tapi last2 x keluar gak.... keluar siket je. so, terpaksalah aku still berplaster gi pejabat.

sekarang ni, belakang aku still sakit, n asyik risau je kot2 kapas x mampu menampung bendalir tu, dan akan membasahi bajuku. argh tension! apsal laa aku x kena bisul time kecik2, so that sekarang ni aku x perlu kena bisul lagi?

adik aku ada amik gambar bisul yg very the gory, tapi aku rasa kalau sapa2 tgk mesti x lalu makannya lah. sicko sister, amik gambar bisul. haha tapi mcm kenangan pun ada gak. very ewww.

ok chiow.

0 comments:

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP