celebration

>> April 28, 2008

::There is nothing better than birthday cake. It's like a slice of concentrated love with buttercream frosting. ::

as horrible as the day began, it turned out fine at the end. kami mula dgn bacaan yasin n doa selamat, (adik aku siap bisik tanya, boleh doa utk arwah leo ke? hehe.. which of course kitorg x buat), then makan2 time. makan mmg sedap la, as expected from pak ndak n family. ada gak laksa johor (ni mmg tradisi apa2 jamuan yg mak aku buat... walaupun mak njang aku yg masak hehe), n wonderful, wonderful desserts.

the birthday boys: nazreen (1 yr old) n rafiq (20). actually dua2 lagi comel dr yg dlm gambar hehe. nazreen tgh gatal gusi nak tumbuh gigi ke-5

the cakes.. mmg sodap sehingga menjilat pinggan. before acara potong-memotong pun dah beberapa jari dah cuit kat krim. yg sempat aku pukul aku pukul... (sorry ye khalisha!)


potong time! yg pakai baju pink belah kiri gambar tu la khalisha... sian dia tangan dia kena pukul, sbb sibuk cuit kek tu. dia jugak la yg paling sibuk bila bukak hadiah... mcm dia punya je heheh. makcik aku ckp time bday dia dulu dia mcm x compute lagi tu hadiah2 dia, so org lain yg bukak. sekarang baru nak merasa

masa ni jugak, alhamdulillah kitorg dgr berita mak ndak aku dah stabil kat ICU. arissa (anak cousin aku) yg kena tahan kat wad sbb jangkitan paru2 pun dah boleh keluar mlm tu, so mcm all's well ends well la jugak that day... sedih pun x terasa sgt time tu. seronok gak tgk budak2 gembira main2 kat luar rumah, sume org pun enjoy makan. tah bila lagi nak buat lagi...

ok chiow.

2 comments:

MashadI~SuriyA April 30, 2008 at 9:51 AM  

pia.... gambar pia mana...???

- S R R - April 30, 2008 at 9:54 AM  

ada la.. dlm last pic. dlm cermin hehehe

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP