Eid Mubarak!

>> October 04, 2007

::Moga panjang umur bersama; Menikmati keindahan pagi Aidilfitri::



hehe last day at office. after that, 2 weeks of holiday bliss yeah!



dah lama x cuti pjg2 ni. selalu cuti sehari je, itu pun selalunya sbb ada hal. xpe ke? well, kalau dah cuti 27 hari lagi... tolak 10 hari cuti raya pun byk lagi apa... (hehe berlagak jap) drpd burn mcm tu jek. jgn jeles... (heheh i could put hehehe's until the end, but it's Ramadhan... heheh)



this year kalau cuti pun xpe, sbb confirm mak aku dgn nazreen ada kat rumah. itu pun mak aku dah ajak buat kuih raya. semangat tuu, konon in the spirit of "thn ni x payah beli kuih, sbb mak dah gi kelas memasak, mak boleh buat dah." la ni. since mak aku pencen aku dgr ayat ni. isnin haritu pun, pagi2 lagi mak aku dah ckp nak buat kuih mlm tu. last2? sampai hari tiap2 mlm lepas buka keluarkan butter fr fridge, nanti nak sahur masukkan balik dlm fridge. haha x tau la elok lagi ke x butter tu. kalau time raya nanti ada rasa biskut yg mcm bluergh tu, mungkin tu batch kuih mak aku yg plg awal la tu.



tapi bila fikirkan balik, apa yg aku look fwd sgt ni? raya tahun ni sama je dgn raya2 sebelumnya. jumpa pun basically org yg sama je (xde pertambahan ahli baru), except anak buah aku je la. itu pun dah puas dah tgk hari2. hehe tapi sbb org keliling sume dah semangat nak raya kot, so tercalit la gak kat aku ni. sbb cuti lama kot... ntah aa.



oo maybe bab makan la yg best. aku rasa time raya baru lodeh, lontong, ketupat sume sedap belaka. kalau beli bukan time raya x sesedap tu pun. kerepek pagoda... nyam3. haha dah rasa mcm tertelan air liur lak. uu x sabarnya.



di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf di atas segala kesalahan dan kesilapan tatabahasa dan tatasusila, segala yg buruk dtg dr saya. saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin di mana jua anda berada, dan semoga diberkati selalu. kalau makan tu, jangan gelojoh pula... (hehe cliche)



ok chiow.

0 comments:

Powered By Blogger

Recent Comments

Grab This Widget

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008. top pic by Jcome

Back to TOP